المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا

الاثنين، 6 أبريل 2015

صلاة مسيحية وطلبة روحية

(يا ابويا السماوى انا بجيلك بكل اخطائى وعيوبى وبتوب عن كل غلطى وكل جرائمى ارجوك عرفنى طريقك فهمنى ودربنى على وصيتك اخترق قلبى واملانى بحبك انا عايز اتغير عن كل اللى كنت بعملة جددنى؛؛ غير فكرى؛؛ وسلوكى؛؛ واسلوبى؛؛وطريقتى؛؛واطباعى؛؛فتح عنيا لكى اراك وشيل ايد ابليس اللى مغميا عنيا عن حقك وعشان اشوف انت اد اية عظيم ورائع واد اية انت بتحبنى وبتقبلنى رغم خطيتى ارجوك يــــــــــــــــــــارب مش عايز ارجع للخطية تانى ساعدنى ان اغلب ابليس وفكر ابليس اللى عايز يدمرنى انا اومن انك موت على الصليب بدالى وعشان تغفرلى خطيت وتدينى الحياة الابدية يارب استلم وادخل حياتى انا بخضعلك واريد ان اتبعك ف اسم المسيح يســــــــــوع امين)


Read more: http://www.eg-copts.com/vb/t163438&count=0#194476#ixzz3WWIMGFvn

التعليقات
0 التعليقات

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ارسل الموضوع لأصدقائك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
;