المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا

الأحد، 26 أبريل 2015

توبني يا رب ف أتوب

توبني يا رب ف أتوب
أديني صبر أيوب
انا في حبك بعيد
نسيني ماضيَ وخليني في حبك أدوب
نسيني ماضيَ وابعدني عن كل خطية
خليني زي المية النقية
خليني انسان جديد
خليني طائر في سما تانية
أنا لوحدي مش هقدر
لآني ضعيف ومحتار وكلي غبار
بس بيك ومعاك
هقدر .. هقدر اكمل المشوار
أنا كل مابوصلك معرفش بيحصلي ايه
بتقدم خطوة وارجع خطوه تاني ليه
تعبت بجد ياربي
اصلي من الطين اعمل ايه
أيوة ..ايوة هتوب مهما حصلي
وبكرا اشوف نورك ياربي
مهما طال بعدي هبقى
هبقى اجيلك تنقي قلبي
أنا واثق فيك وف كلمتك
اصل شايف دايما محبتك
جيت علشاني واخدت مكاني
واتصلبت علشان محبتك
شلت عاري وكانت حكمتك
وشلت عذابي بقوتك
وانا الخاطي العاصي
مش قادر انفذ كلمتك
بس ياربي في قلبي نار
شهوة وخطية ومرار
مش عارف اعمل اي
عايز نورك يكمل المشوار
انا اقريت في كتابك
وفتحت قلبي ليك
سمعت ال قولته للسامرية
ف همشي .. همشي معاك طول الطريق 


Read more: http://www.eg-copts.com/vb/t163650#ixzz3YSngWday

التعليقات
0 التعليقات

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ارسل الموضوع لأصدقائك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
;