المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا

الأحد، 10 مايو 2015

كلمات ترنيمة أنا عارف غلاوتي فيك

|

القرار- أنا عارف غلاوتي فيك أنا عارف غلاوتي خليتك تنزل م السما برغم قساوتي



تيجي على الأرض الملعونة وتتجسد عشاني رب الحب لكل المسكونة وتتألم بدالي


1- بالدم الثمين الغالي دفعت التمن وفيت العدل الإلهي وأكملت العمل


وحملت عني اللعنات وسحقت كل الحيات واديتني كل البركات ما انا عارف غلاوتي


2- أنا عارف غلاوتي فيك مش زي البشر لما أتعب أنا أجري عليك تحمي م الخطر


وتقوللي سلامي ليك سهرانة عيني عليك وجوه الأتون أحميك أنا عارف غلاوتي


3- أنا فاكر وإزاي أنسى حنية إيديك ساعة لما كنت في أزمة ما أنا غالي عليك


شلت عني كل أحمالي وفي لحظة اتغير حالي من يومها ارتاح بالي أنا عارف غلاوتي



Read more: http://www.eg-copts.com/vb/t163444#ixzz3Zna5Y4t0

التعليقات
0 التعليقات

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ارسل الموضوع لأصدقائك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
;