المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا

الثلاثاء، 5 أغسطس 2014

بدور عليك يا اللة بعيد

مسابقات مسيحية , مسابقات عامة , مسابقات وفوازير , اسئلة ومسابقات , مسابقة , اسئلة عامة , اسئلة ترفيهية , مسابقات مسيحية بوربوينت , شرح شات اكسات , ترانيم , الحان وتسبحة , برمجة , صور رومانسية , عصر الانترنت, تردد قنوات , ترددات , تردد قنوات النيل سات 2014 , احدث تردد لقناة , تردد جديد , التردد الجديد ل قناة , قناة , اخبار , بث مباشر , لاهوتيات , اقوال الاباء , الرد على الشبهات , مدونة مسيحية , الشاعر اندراوس


بدور عليك يا اللة بعيد + بدور عليك ومش لاقيك 
سبحانك حاسس بيا اكيد + 
يا تري انت فيا ولا انا فيك

وسط الافكار الصعبه جالي + قالي لية تاعب نفسك
انت ابني ودايما علي بالي
حاسس بيك و عنيا بتراقبك

خليك بسيط وديع و هتشوفنى + بالايمان هتعرف كل حاجة عنى
بالايمان يا ابنى هتقدر تعرفنى + لكن بالعقل ازاي تدركنى

دا انا الة عظيم غير محدود + من التراب خلقتك انسان
عاوز تفحصنى وانا رب الجنود + اياك والغرور سمة الشيطان

انا علشانك ظهرت في الجسد + عشت معاك حسيت بيك
وفديت ناس ملهاش عدد + وبالتجسد تواضع الهك و ظهر ليك

سامحنى يا ربي اعن ضعف ايمانى + انا انسان من صنع يديك
اتحنن عليا و شيل منى احزانى + انا ابنك في الاول والاخر ليك

بقلم :
#اندراوس عبدالمسيح

التعليقات
0 التعليقات

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ارسل الموضوع لأصدقائك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
;