المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا

الأحد، 24 مايو 2015

فوازير مسيحية 2015 - حصرية - قسم المسابقات المسيحية

فوازير مسيحية , t,h.dv lsdpdm , فوازير مسيحية للأطفال , فوازير للكبار مسيحية , فوازير جديدة مسيحية , فوازير للى عاوز فوازير مسيحية , فزورة مسيحية , فزورة جديدة , فزورة مسيحية



من أنــــا ؟
1- أنا حلوة ومدورة , بداخلى أسرار سكره , وكل حتة اسمها جوهرة.
2- جوايا نار المحبة , صلواتى لكل الأحبة وروايح .
3- انا عمرى صغير محدود عرفت إيمان الجدود ومسقط رأسى سمنود
4- بداخلى كل القداسات أنا شايل كل البركات والألحان والمردات
5- أنا أم أربعة أولاد صاروا مثلا ً للجهاد ونالوا أكاليل الأمجاد
6- أنا قلبى فى حبيبى دايب وسمونى صانع العجايب .
7- أنا شكلى مخيف معلوم يخافنى كل القوم حبيبى أنبا برسوم
الإجابات
1- الصينية
2- الشورية
3- القديس ابانوب النهيسى
4- كتاب الخولاجى المقدس
5- الام دولاجى
6- القديس مار مينا
7- الثعبان


المصدر :

http://www.eg-copts.com/vb/t157324

فوازير مسيحية , t,h.dv lsdpdm فوازير مسيحية للأطفال , فوازير للكبار مسيحية , فوازير جديدة مسيحية , فوازير للى عاوز فوازير مسيحية فزورة مسيحية , فزورة جديدة , فزورة مسيحية

التعليقات
0 التعليقات

0 التعليقات:

إرسال تعليق

ارسل الموضوع لأصدقائك

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
;